loading...
آندرویدها:دانلود بازی و نرم افزار آندروید
admin بازدید : 94 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

بازی پارک ۳ بعدی  Parking 3D v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

این بازی با گرافیک ۳ بعدی و کنترل آشنایش برای شما لحظات خوشی را فراهم خواهد آورد. دارای ۵ مرحله مختلف می باشد و در هر مرحله باید از موانع مختلف و دشوارتری عبور کنید. هم اکنون این بازی زیبا را از اندورید ها دانلود کنید.

 

admin بازدید : 32 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

بازی Relict Racer v1.3

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۵ – ۲٫۳

بازی واقع گرایانه ی دیگری از کمپانی ۳R .این بازی بازسازی بازی کلاسیک “میکروماشین ها” می باشد که شما می توانید یا ماشین های کلاسیک و قدیمی در محل های مختلف با دوستانتان مشابقه ای هیجان انگیز برگزار کنید.دارای روش های “بازی چند نفره” “تمرینی” “هدفمند” می باشد.با استفاده از بلوتوث در روش چند نفره از این بازی بسیار لذت خواهید برد.

admin بازدید : 62 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

بازی  Return Zero v1.0.11

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Return Zero v1.0.11 یک بازی زیبا ، مدرن و مسابقه ای بسیار سریع می باشد.اگر روش سرعت جنون آور را انتخاب کنید ، پیچ و خم هایی مجازی مانند فیلم TRON در صفحه ظاهر خواهد شد که بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

امکانات : ۵ دنیای مختلف / ۲۰ مرحله / دارای  تابلوی اعلان نفرات برتر و …

گوشی های که این بازی را پشتیبانی نمی کنند :

ZTE Blade/Droid Eris/Motorola Cliq/HTC Wildfire/HTC Tatoo/HTC Hero/Lower-end devices

و ابزار سطح پایین تر

admin بازدید : 36 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

بازی Need For Speed Shift برای HoneyComb

نیازمندی ها : اندروید ۳٫۰

سرانجام بازی محبوب Need For Speed Shift در اندرویدها ! سریعترین اتومبیل های دنیا را برانید و از امکانات جالب این بازی لذت ببرید. این بازی بهترین بازی اتومبیل رانی در اندروید که تا به حال دیده این خواهد بود. با بیش از ۲۰ نوع ماشین مختلف لحظات هیجان انگیزی را برای شما فراهم می کند.

 

admin بازدید : 72 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

بازی اتومبیل رانی اندروید  Bang Bang Racing THD v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

فیزیک جذاب  و گرافیک مجلل بازی هر کسی را شگفت زده می کند. اBang Bang Racing THD v1.0 یک مسابقه ی اتومبیل رانی می باشد که در آن از اتومبیل های اسپورت استفاده خواهید کرد. فیزیک پویا و واقعا گرایانه ی بازی در کنترل و دریفت ماشین برای شما بی نهایت لذت بخش خواهد بود.

 

admin بازدید : 86 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

بازی ماشین جتی  Jet Car Stunts v1.06

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ – ۲٫۳

این بازی یک بازی از نوع بدست آوردن جایزه با سرعت  بسیار هیجان انگیز است که به صورت سه بعدی طراحی شده. دارای  پرش های بسیار بلند ، حلقه هایی در آسمان ، پلتفرم های معلق ، مانورهای بسیار سخت و محیط های دشوار است. مراحل این بازی بسیار زیبا طراحی شده ، کنترل عالی بازی ، و گیم پلی سریع و معتاد کننده اش از ویژگی های مهم آن می باشد.

 

admin بازدید : 74 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

 Parking Star v1.1

 

بازی پارک حرفه ای اتومبیل Parking Star v1.1

هدف شما در این بازی این است که در پارک کردن استاد شوید. به سریع ترین روش ممکن پارک کرده و از برخورد اتومبیل با کناره ها و دیگر ماشین ها جلوگیری کنید. کنترل بازی ساده و نرم می باشد. ۴ نوع ماشین مختلف و وجود ۱۰ مدال برای چالش های جدید در این بازی جا گرفته.

admin بازدید : 78 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

Dead-Rider-v1.6.5

موتور سواری روی موانع یکی از رشته های خطیر ورزشی ولی زیبا و هیجان انگیز است که نفس ها را در سینه حبس می کند . اگر می خواهید شما هم همان حسی که راننده موتور هنگام رسیدن به موانع دشوار و سخت گذر دارد ، داشته باشید کافیست بازی بسیار جذاب Dead Rider را بر روی اندروید خود نصب کنید . این بازی که تا کنون برای سیستم عامل های مختلف موبایل از جمله سیمبین و جاوا طراحی شده است جزء پر طرفدارترین بازی ها به شمار می رود .

 

admin بازدید : 33 یکشنبه 1391/02/10 نظرات (0)

Epic-Truck-v1.2.2

Epic Truck نام یک بازی ماشین سواری بسیار جذاب برای اندروید می باشد که در شرایط سخت بر روی سخره ها و جاده های برفی صورت می گیرد . اگر از علاقه مندان به بازیهای اتومبیل رانی هستید حتما این بازی را تجربه کنید !

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 13,020